Hari Pertama Memakai Cermin Mata

Teks: Zanariah Kamal

Bismillah..

Alhamdulillah, setelah berminggu-minggu berehat, hari ini saya mulakan kembali dengan hobi menulis. Berehat dari segala aktiviti yang menggunakan komputer dan handphone.

Bukan sebab apapun, cuma masalah mata. Maklumlah dah suku abad usia ni. Macam- macam masalah timbul. Semua nak kena servis. Hari ini bermulalah kehidupan berkacamata.

Macam cikgu lagaknya. He he..Gelak tengok muka sendiri dicermin bila pakai cermin mata. Malu bukan main. Nak buat macam mana ini sahaja caranya nak bantu saya mudah buat aktiviti kesukaan.

Kalau tidak menanggung sakit kepala sepanjang hari.



Pesanan pada kawan-kawan kalau selisih dengan saya jangan pelik ye, saya masih sama macam dulu. Tegurlah, hailah, rupa saya je yang berubah. Zana tetap sama macam dulu, tak berubah pun. 

Jumpa lagi. Wassalam.

Comments

Popular Posts